Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Audiobooki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

38,63 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 38,63 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika z kategorii audiobooki kupisz w cenie 38,63 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 38,63 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
  • 9788323124597
  • 408
  • 2010

Opis Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

Tytuł Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-2459-7 Rok wydania 2010 Toruń Wydanie 1 liczba stron 408 Format pdf Spis treści Wstęp /9Część I. Teoria powstawania satysfakcji klienta

Rozdział 1. Klient - źródła jego satysfakcji /17
1.1. Potrzeby klienta /18
1.1.1. Istota potrzeb konsumpcyjnych /23
1.1.2. Źródła, atrybuty i kryteria klasyfi kacji potrzeb /26
1.1.3. Potrzeby konsumpcyjne podstawą zachowań konsumpcyjnych /33
1.2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta /34
1.2.1. Konwencjonalne modele psychologii klienta /36
1.2.1.1. Introspekcyjny model klienta /36
1.2.1.2. Behawiorystyczny model zachowania się klienta /36
1.2.1.3. Psychoanalityczny model osobowości klienta /37
1.2.2. Kognitywne modele zachowania klienta /38
1.2.2.1. Informacyjny model zachowania klienta /39
1.2.2.2. Komunikacyjny model zachowania konsumenta /40
1.2.2.3. Cybernetyczny model zachowania się klienta /41
1.2.2.4. Decyzyjny model zachowania konsumenta /42
1.2.3. Holistyczne modele zachowania konsumenta /45
1.2.3.1. Model Engela, Kollanta i Blackwella /45
1.2.3.2. Model zachowania konsumenta według Kalla /47Rozdział 2. Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji /49
2.1. Satysfakcja klienta - pojęcie i istota /50
2.2. Modele satysfakcji klienta /58
2.2.1. Model Emocjonalny /58
2.2.2. Model Oparty na Teorii Sprawiedliwości podmiany (Th e Equity Theory) /58
2.2.3. Model Oczekiwanej Niezgodności (Th e Expectancy-Disconfi rmation Model) /59
2.2.4. Model Jakości Usług /60
2.2.5. Model Kano /62
2.2.6. Koncepcja powstawania satysfakcji oparta na modelu PROSAT /64
2.2.7. Model Globalnej Satysfakcji Klienta /66Rozdział 3. Cykl kształtowania satysfakcji klienta w organizacji /68
3.1. Funkcje pomiaru satysfakcji klienta /68
3.2. Metody pomiaru satysfakcji klienta /74
3.2.1. Bezpośrednie metody /74
3.2.2. Pośrednie metody /103
3.3. Błędy pomiaru satysfakcji klienta /107Rozdział 4. Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji /111
4.1. Korzyści z prowadzenia badań satysfakcji klienta /119
4.2. Skutki braku satysfakcji /122
4.3. Przyczyny błędnego rozumienia zagadnienia satysfakcji klienta /124
4.4. Granice w satysfakcjonowaniu potrzeb klienta/127Rozdział 5. Warunki wydajnego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji /131
5.1. Tworzenie nowej kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta /133
5.2. Ukierunkowanie wszystkich pracowników na potrzeby zewnętrznych i wewnętrznych klientów /137
5.3. Finansowe i pozafi nansowe systemy bodźców w organizacji /141
5.4. Zastosowanie Change-Management do zmian organizacyjnych dotyczących zarządzania satysfakcją klienta /143Rozdział 6. Satysfakcja klienta jako miernik orientacji na klienta i poprawy jakości /145
6.1. Satysfakcja klienta a postrzegana poprzez klienta wartość artykułu/148
6.2. Jakość determinantą kształtowania satysfakcji klienta /154
6.3. Satysfakcja klienta a lojalność /159
6.4. Istota i znaczenie wartości dla klienta /164
6.5. Znaczenie satysfakcji klienta w systemach zarządzania jakością i w kryteriach konkursu nagród jakości /167Rozdział 7. Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji /178
7.1. Stosowane strategie orientacji na klienta w organizacji /178
7.2. Mechanizmy wewnętrznego urynkowienia organizacji /185
7.3. Zarządzanie procesami w organizacji z uwzględnieniem strategii orientacji na klienta /187Część II. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznychRozdział 8. Analiza i ocena sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej /197
8.1. Miejsce i rola sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwie /197
8.2. Innowacyjnie cyklu doskonalenia jakości produktu badanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego /204
8.3. Ocena stopnia zaawansowania działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta w badanych przedsiębiorstwach /209
8.4. Ocena atrybutów satysfakcji klienta z artykułu w opinii badanych przedsiębiorstw /219
8.5. Wpływ poszczególnych obszarów sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie na skuteczność procesu zarządzania satysfakcją /222
8.6. Ocena ekspercka stopnia innowacyjnia działań w poszczególnych obszarach sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie /224Rozdział 9. Podstawy i warunki budowania sprawnego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie /233
9.1. Projektowanie podsystemów decyzyjnego i informacyjnego organizacji /233
9.1.1. Podsystem informacyjny i strategia jego działania /233
9.1.2. Postępowanie w projektowaniu podsystemów decyzyjnego i informacyjnego /234
9.1.3. Cykl podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie /237
9.2. Projektowanie Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie /239
9.3. Zarządzanie satysfakcją klienta jako cykl decyzyjny /243
9.4. Założenia do budowy modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /244
9.5. Cel i funkcja Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /255
9.6. Model Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /256
9.7. Empiryczna analiza obszarów rozbieżności (obszarów zarządzania satysfakcją klienta) w modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /276
9.8. Podstawowe wnioski i zalecenia z przeprowadzonych badań empirycznych /288Rozdział 10. Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń /294
10.1. Usługi ubezpieczeniowe - ich specyfika /294
10.2. Dystrybucja usług ubezpieczeniowych i kanały dystrybucji /296
10.3. Rynek ubezpieczeniowy i jego klienci /300
10.4. Organizacja i metodyka badań /301
10.5. Badanie poziomu satysfakcji klienta w analizowanych towarzystwach ubezpieczeń /304
10.5.1. Identyfi kacja użytkowanych metod pomiaru poziomu satysfakcji /305
10.5.2. Analiza czynników kształtujących satysfakcję klienta w badanych zakładach /308
10.6. Indeks Ważności Atrybutów Usług na rynku usług ubezpieczeniowych /313
10.7. Poziom satysfakcji klientów z nabytej usługi ubezpieczeniowej /321
10.8. Poziom satysfakcji klientów z wybranego kanału dystrybucji /329
10.9. Wskaźnik Satysfakcji Klienta z kanału dystrybucji - metoda Servqual /336Rozdział 11. Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian /347
11.1. Cenowe i pozacenowe czynniki satysfakcji klientów zakładów ubezpieczeń /347
11.1.1. Wpływ programów jakości na efektywność działania zakładu ubezpieczeń /347
11.1.2. Stopień innowacyjnia działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta i jego ocena w badanych towarzystwach ubezpieczeń /348
11.1.3. Konkretne i słabe strony kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych na podstawie przeprowadzonych badań /355
11.2. Ewolucja czynników satysfakcji klienta /357
11.3. Model referencyjny kształtowania kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych /359
11.4. Podsumowanie /374Zakończenie /377
Bibliografia /379
Spis tabel /396
Spis schematów /399
Spis wykresów /403

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Kategoria Audiobooki
Marka wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
ISBN 9788323124597
Ilość stron 408
Rok wydania 2010
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,63 zł
Najwyższa cena 38,63 zł
W bazie od 21.02.2016
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Nie udało się pozyskać archiwalnych danych cenowych dla produktu Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas istotna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu oraz nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Odświeżanie listy propozycji cenowych następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Sklep on-line
    ★★★★★
    38,63 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika

Produkty powiązane

Listy do redaktorów "wiadomości", t. 1 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Anioł w poezji baroku. dzieje postaci w kulturze dawnej europy
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Czwarty gaj. riedla teoria sztuk pięknych, 978-83-231-4967-5
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...