Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie

19,95 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,95 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 19,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 19,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378754541
  • 213
  • 2018

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-454-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Umiędzynarodowienie relacji handlowych w obszarze kultury: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak) 9
Rozdział II
Modele kształtowania relacji pomiędzy jednostkami sektora kultury a instytucjami państwowymi funkcjonującymi w wybranych krajach Unii Europejskiej (Małgorzata Grząba) 22
Rozdział III
Uczestnictwo w kulturze jako podstawowa relacja warunkująca istnienie jednostek kultury (Anna Kwiecień) 30
Rozdział IV
Współpraca z biznesami kreatywnymi jako szansa na rozwój instytucji kultury (Beata Reformat) 38
Rozdział V
Współpraca z organizatorami wydarzeń kulturalnych z perspektywy samorządu terytorialnego. Przykład miast poprzemysłowych województwa śląskiego (Paweł Piotrowski) 51
Rozdział VI
Muzeum jako jednostka kultury społecznie konstytuowana w relacjach z osobami zwiedzającymi (Barbara Pabian) 61
Rozdział VII
Komunikacja samorządowych jednostek kultury z otoczeniem przez media społecznościowe (Monika Krysiak, Szymon Głowania) 73
Rozdział VIII
przenośna komunikacja marketingowa w kulturze i sztuce jako narzędzie kształtowania relacji z odbiorcami (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 84
Rozdział IX
Dotacje na rzecz państwowych instytucji kultury (Wioletta Świeboda) 96
Rozdział X
Kapitał relacyjny w finansowaniu jednostek kultury. Przykład crowdfundingu (Aleksandra Nocoń) 106
Rozdział XI
Crowdfunding jako innowacyjne źródło finansowania projektów kulturalnych w Polsce (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 120
Rozdział XII
Tworzenie i rozwój relacji z otoczeniem przez wydatki na kulturę wybranych miast na prawach powiatu (Justyna Konsek-Ciechońska) 133
Rozdział XIII
Relacje między instytucją kultury a firmą cateringową na przykładzie organizacji 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (Paulina Reformat, Hanna Ziętara) 143
Rozdział XIV
Kształtowanie relacji organizacji z pracownikami jako składnik profesjonalizacji zarządzania w kulturze na przykładzie Instytucji Kultury im. K. Bochenek – Katowice Miasto Ogrodów (Anna Dewalska-Opitek) 155
Rozdział XV
Akwizycja sposobem kształtowania relacji pomiędzy jednostkami kultury a ich klientami na rynku przemysłowym (Aleksander Pabian) 168
Rozdział XVI
Relacje na rynku dóbr kultury na podstawie zarządzania Flag Fen (Beata Nowotarska-Romaniak, Anastazja Magdalena Kasztalska) 176
Rozdział XVII
Obowiązki i uprawnienia instytucji kultury podczas kontroli przez wybrane jednostki administracji publicznej w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska) 184
Bibliografia 193
Spis fotografii 211
Spis rysunków 211
Spis tabel 212

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378754541
Ilość stron 213
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 19,95 zł
Najwyższa cena 19,95 zł
W bazie od 08.10.2018
Data aktualizacji 13.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie mamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie wliczają w siebie ekstra kosztów związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Co kilka / kilkanaście minut następuje aktualizacja listy sklepów.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Sklep on-line
    ★★★★★
    19,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...