Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie

19,00 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,00 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w systemie Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 19,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 19,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378753759
  • 211
  • 2017

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Tytuł Biznes w kulturze - kultura w biznesie Podtytuł nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-375-9 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 211 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak) 9
Rozdział II
świeże technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z (Paulina Reformat, Hanna Ziętara) 21
Rozdział III
Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 33
Rozdział IV
nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury – aplikacja Beacon (Beata Reformat) 42
Rozdział V
wykorzystanie postępowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia „Droga" (Ewelina Papaj) 53
Rozdział VI
Niewykorzystane szanse – świeże media i technologie w polskich teatrach operowych (Dominika Szymocha) 64
Rozdział VII
progresywne technologie w promocji muzeów na przykładzie działań realizowanych przez markę MOISEUM (Paulina Radzik) 74
Rozdział VIII
Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego „Rozpocznij od kultury" (Anna Gniady, Anita Kopeć, Agnieszka Put) 82
Rozdział IX
Wpływ zastosowań nowoczesnych technice na ładność i popular-ność muzeów w Polsce (Monika Krysiak, Szymon Głowania) 96
Rozdział X
Internet – nowe medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych (Barbara Pabian) 108
Rozdział XI
Sprzedaż internetowa jako przejaw użycia postępowych technice w instytucjach kultury (Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień) 116
Rozdział XII
Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów (Katarzyna Walotek-Ściańska) 124
Rozdział XIII
użycie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych. Przy-kład jednostek kultury (Bożena Frączek, Aleksandra Nocoń) 134
Rozdział XIV
Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury (Aleksandra Nocoń) 145
Rozdział XV
Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska) 155
Rozdział XVI
Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych (Wioletta Świeboda) 162
Rozdział XVII
Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekcie zastosowań nowych technologii (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz, Monika Karczewska) 171
Rozdział XVIII
Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektu logistycznego poprzez jednostki kultury na rynkach zagranicznych (Aleksander Pabian) 181
Bibliografia 191
Spis fotografii 207
Spis rysunków 209
Spis tabel 211

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378753759
Ilość stron 211
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 19,00 zł
Najwyższa cena 19,00 zł
W bazie od 09.11.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do cen pokazanych poniżej dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z renomą sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie Sklep on-line
    ★★★★★
    19,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...