Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe

22,80 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 22,80 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 22,80 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 22,80 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788372467546
  • 237
  • 2012

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe

Tytuł International Marketing in Europe Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-754-6 Rok wydania 2012 Katowice ilość stron 237 Format pdf Spis treści Preface 7

Chapter 1 The European perspective in international marketing 9
Internationalisation of firms and markets 10
International marketing concepts and orientations 14
European integration and international marketing concept 17

Chapter 2 The dynamics of European marketing environment 27
Political, legal, and regulatory environment 28
Economic and demographic environment 35
Social and cultural environment 45

Chapter 3 Researching European markets 59
The marketing research process and its international dimension 60
Information needs in various stages of international involvement 66
Methodological considerations in researching European markets 68
Current trends in data collection in Europe 75

Chapter 4 Segmentation, targeting, and positioning for the European markets 81
European markets segmentation 82
Assessing market potential and selecting target markets 90
Target market strategy options for European markets 93
Types of positioning in European markets 94

Chapter 5 Market entry strategies for European markets 101
General approach to market entry strategy choice 102
Market entry modes 104
Exporting as a foreign market entry strategy 105
Contractual entry modes 107
Foreign direct investments 114

Chapter 6 European product and brand decisions 125
Product decisions in the international market 126
Types of goods in the international market 128
Product life cycle in European markets 130
International product strategies for the European market 134
Branding strategies in European markets 138
Brand protection in European markets 144

Chapter 7 Services marketing in European markets 149
The nature of services and their classification 150
Internationalisation of services in European markets 154
Internationalisation and market entry modes of service firms 158
International marketing strategies for services in Europe 163

Chapter 8 Pricing decisions for European markets 171
Factors influencing pricing decisions in European markets 172
International pricing strategy and policy 173
Export price calculation and its escalation 177
Price standardisation versus differentiation in European markets 182
Specific issues in European cross-border pricing 185

Charter 9 Managing European distribution 191
External determinants of distribution strategies in European markets 192
Structure of distribution channels in Europe 196
Managing and controlling distribution channels 203
Physical distribution in European market 207

Chapter 10 Marketing communication in European markets 211
Factors influencing marketing communication in European markets 212
Standardisation versus differentiation in marketing communication 219
Marketing communication tools in European markets 223
European media for marketing communication 227

Appendix 233

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788372467546
Ilość stron 237
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 22,80 zł
Najwyższa cena 22,80 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które są pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o reputacji firmy i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Odświeżanie katalogu propozycji następuje co kilka minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe Sklep on-line
    ★★★★★
    22,80 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...