Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu

9,50 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 9,50 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 9,50 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 9,50 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378755357
  • 132
  • 2019
  • biznes i ekonomia

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu

Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-535-7 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 132 Format pdf Spis treści Wstęp (Marek Drzazga) 9
Rozdział 1
CSR jako obszar badań – rozmiary, tendencje (Barbara Kucharska, Mirosława Malinowska) 11
1.1. Założenia badawcze 13
1.2. CSR jako przedmiot badań w świetle analizy zawartości treści 17
Rozdział 2
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) we współczesnym marketingu (Marek Drzazga, Zbigniew Spyra) 23
2.1. Istota społecznej odpowiedzialności i koncepcji pokrewnych 25
2.2. Społeczna odpowiedzialność jako ważny obszar działań w marketingu przedsiębiorstw w XXI wieku 33
Rozdział 3
Marketing mobilny w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – na podstawie badania postaw młodych konsumentów (Andrzej Bajdak, Urszula Janeczek, Zbigniew Spyra) 37
3.1. Procedura badania postaw konsumentów pokolenia Y wobec narzędzi marketingu mobilnego 37
3.2. Wybrane wyniki badania bezpośredniego w kontekście CSR 40
Rozdział 4
Hotelarstwo społecznie odpowiedzialne – wybrane aspekty (Ewa Mazur-Wierzbicka) 45
4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu a hotelarstwo – wprowadzenie do problematyki 45
4.2. Ergonomiczna implementacja społecznej odpowiedzialności biznesu w hotelarstwie – Grupa Hotelowa Radisson 49
Rozdział 5
CSR w kształtowaniu relacji koncernów motoryzacyjnych z interesariuszami (Joanna Wiechoczek) 55
5.1. Konceptualizacja kategorii CSR 56
5.2. Koncerny motoryzacyjne w rankingach firm odpowiedzialnych społecznie 60
5.3. Interesariusze w strategii CSR koncernów motoryzacyjnych 63
5.4. Formy i kanały dialogu koncernów motoryzacyjnych z interesariuszami – case study BMW Group 71
Rozdział 6
Kształtowanie relacji detalisty z pracownikami jako komponent społecznej odpowiedzialności biznesu (Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek) 76
6.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu – istota koncepcji 78
6.2. Specyfika relacji organizacji z pracownikami 81
6.3. Budowanie relacji detalisty z pracownikami w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie sieci Biedronka 83
Rozdział 7
Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce działań międzynarodowych sieci handlu detalicznego w Polsce (Beata Reformat, Paulina Reformat) 87
7.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu – terminologia, istota i kluczowe założenia 88
7.2. Uzasadnienie wykorzystywania działań społecznie odpowiedzialnych w handlu detalicznym 89
7.3. Przykłady zastosowań koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez wybrane międzynarodowe sieci handlu detalicznego w Polsce 90
Rozdział 8
Społeczeństwo obywatelskie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – wybrane aspekty (Agata Jakubowska, Aleksandra Grabowska-Powaga) 99
8.1. Stan społeczeństwa obywatelskiego w Polsce 99
8.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) a społeczeństwo obywatelskie 103
Zakończenie 109
Bibliografia 113
Spis rysunków 125
Spis tabel 127
Informacja o Autorach 129

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378755357
Ilość stron 132
Rok wydania 2019
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 9,50 zł
Najwyższa cena 9,50 zł
W bazie od 14.04.2019
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru w czasie.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych danych na temat historii cen produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Przed zakupem, pozyskaj informacje o renomie firmy i nie zapomnij o możliwości ujawnienia innych kosztów. Lista propozycji cenowych jest regularnie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (csr) - perspektywa marketingu Sklep on-line
    ★★★★★
    9,50 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...