Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)

37,91 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 37,91 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów internetowych w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book) Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 37,91 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 37,91 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • 9788323345862
  • Grzegorz Ptaszek
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opis Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)

Ze względu na konwergencję mediów i głęboką mediatyzację edukacja medialna 3.0 włącza w obszar zainteresowania całą sferę technologiczną, która jest dla użytkownika niewidzialna (dane cyfrowe, algorytmy) i odnosi się do ukrytych, inteligentnych mechanizmów zarządzania jego aktywnością, zachowaniem, uwagą, treścią, informacją i wiedzą w trakcie korzystania z mediów, a także nowych technologii cyfrowych. Mechanizmy te wiążą się z dominującą władzą w sieciach komunikacji, jaką w XXI wieku posiadły korporacje nowomedialne dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu, którego celem jest pomnażanie kapitału poprzez angażowanie konsumentów w oferowane przez nich produkty i kontrolowanie aktywności na podstawie dostarczanych przez nich danych i treści. Efektem tych mechanizmów są zjawiska szczegółowo omawiane w niniejszej publikacji, takie jak: platformizacja sieci, izomorfizm medialny, inwigilacja danych (dataveillance), kapitalizm nadzoru (surveillance capitalism),również przeróżne formy propagandy komputacyjnej, w tym rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości (fake news). „Książka Grzegorza Ptaszka to pozycja, która wspaniale wpisuje się nie tylko w debaty prowadzone obecnie w ramach akademickiej refleksji nad mediami. Adresuje bowiem problemy, przed którymi staje cała współczesna, coraz częściej »wykalkulowana« sfera publiczna. Autor analizuje medialny ekosystem, w którym niematerialne czynniki ustanawiają infrastrukturę komunikacyjną podważającą ludzką sprawczość. Nie poprzestaje jednak na krytyce – tworzy pozytywny model rozwoju kompetencji medialnych, które mogą nam pomóc w zachowaniu sprawczości i podmiotowości we współczesnej mediosferze". Z recenzji dr. Hab. Mirosława Filiciaka, prof. USWPS „Książka adresowana jest przeważnie do pracowników naukowych i studentów wszelkich kierunków związanych z mediami, edukacją medialną, komunikacją społeczną i pedagogiką ogólną. Ma ona szanse być niezwykle ważną i pożądaną przez zainteresowanych czytelników pozycją na rynku wydawniczym. Niewątpliwie odnajdzie swoje miejsce wśród istniejących prac poświęconych edukacji medialnej, tym bardziej że niezaprzeczalnym jej walorem jest aktualność". Z recenzji dr. Hab. Inż. Janusza Morbitzera, prof. Akademii WSB Grzegorz Ptaszek – doktor, medioznawca i psycholog, pracownik Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie. Autor monografii Talk show. Szczerość na ekranie? (Warszawa 2007), a także współredaktor kilku monografii zbiorowych i kilkudziesięciu artykułów poświęconych edukacji medialnej i różnorodnym aspektom mediów, w tym: Media Literacy in Poland (wspólnie z Martą Łysik) i Measurement of Media Literacy Outcomes w The International Encyclopedia of Media Literacy (New York 2019), a także Media Education 3.0: How Big Data, Algorithms, and AI Should Change Our Thinking about Media Education w: Handbook of Media Education Research (New York 2019). Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej i European Communication Research and Education Association (ECREA). Prezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej (www.ptem.org.pl), ekspert Ministerstwa Edukacji Narodowej i Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. W 2012 roku odbył staż naukowy na Fordham University w Nowym Jorku pod opieką prof. Paula Levinsona.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book)
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN 9788323345862
Autor Grzegorz Ptaszek
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 37,91 zł
Najwyższa cena 37,91 zł
W bazie od 19.11.2022
Data aktualizacji 21.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book). Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book) Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed zakupem, uzyskaj informacje o reputacji sklepu i nie zapomnij o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z dostawą. Aktualizacja listy sklepów z ofertami odbywa się co kilka - kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book) (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Edukacja medialna 3.0. krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie big data i algorytmizacji (e-book) Sklep on-line
    ★★★★★
    37,91 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Produkty powiązane

Internalizm i eksternalizm w metaetyce Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
2012 u.s. presidential election
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bezpieczeństwo energetyczne w pierwszej dekadzie xxi wieku
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Macedoński dyskurs niepodległościowy
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Mózgowe podłoże rozpoznawania ekspresji emocjonalnej, 84BE4A6CEB
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...