Rozdział 1
Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 13
1.1. Pojęcie wartości dla klienta i jej cechy i wymiary 13
1.2. Wartość dla klienta a artykuł systemowy 21
1.3. Modele struktury wartości dla klienta 27
1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu 35
1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta 43
Rozdział 2
Zarządzanie wartością dla klienta 47
2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta 47
2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta 54
2.3. Metody użytkowane w procesie zarządzania wartością dla klienta 60
Rozdział 3
Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta 66
3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia 66
3.2. Typy innowacji, a także ich związki z wartością dla klienta 70
3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza 74
3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika 80
3.5. Modele rozwoju innowacji i ich wykorzystanie w procesie kształtowania wartości dla klienta 86
3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy 99
Rozdział 4
proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr progresywnych technicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych 109
4.1. Zewnętrzne uwarunkowania cyklu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr nowoczesnych technologicznie 109
4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 115
4.3. Cykl zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej 120
Rozdział 5
Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr innowacyjnych technologicznie 122
5.1. Założenia, cele i pytania badawcze 122
5.2. Metody badań 126
5.3. Kategorie produktów nowoczesnych technicznie wybrane do badań 128
5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr nowoczesnych technologicznie 136
Rozdział 6
Sieci biznesowe producentów dóbr progresywnych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta 143
6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji 143
6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr progresywnych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta 152
6.3. Współdziałanie producentów dóbr progresywnych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta 162
Rozdział 7
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta poprzez badanych producentów dóbr zaawansowanych technicznie w poszczególnych fazach tego cyklu 169
7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania 169
7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i zamiany 178
7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania 186
Zakończenie 195
Bibliografia 201
Spis rysunków 227
Spis tabel 228