Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

17,10 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 17,10 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 17,10 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 17,10 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378756705
  • Mariusz Żytniewski

Opis Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe, a także interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-670-5 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 190 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Procesowość wiedzy oraz systemów zarządzania wiedzą w organizacjach 11
1.1. Procesowa natura wiedzy organizacyjnej 12
1.2. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji 16
1.3. Modele procesów zarządzania wiedzą w organizacji 19
1.4. Zarządzanie wiedzą jako strategia działania organizacji 21
1.5. Wspomaganie informatyczne zarządzania wiedzą w organizacji 24
1.6. Postępowe technologie wspierające wykorzystanie systemów zarządzania wiedzą w organizacjach 29
1.7. Problemy badawcze 35

Rozdział 2
Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą 39
2.1. Procesy biznesowe a wiedza organizacyjna 40
2.2. Zorientowane na wiedzę procesy biznesowe 42
2.3. Postulaty formułowane w stosunku do zorientowanych na procesy biznesowe systemów zarządzania wiedzą 50
2.4. Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą jako element strategii organizacji 56
2.5. Zorientowany na procesy biznesowe model zarządzania wiedzą 64

Rozdział 3
Znaczenie interakcji w obszarze oddziaływania technice informatycznej na uczestników procesów biznesowych 69
3.1. Znaczenie interakcji w badaniu oddziaływania technice informatycznych na człowieka 70
3.2. Interakcja oparta na dialogu jako podstawa budowy relacji 71
3.3. Epistemiologiczne spojrzenie na wiedzę uczestników procesów biznesowych 74
3.4. Autopojeza interakcyjna w systemach społeczno-technicznych 77
3.5. Propozycja mechanizmu kreacji wiedzy w ujęciu autopojetycznych interakcji uczestników dialogu 79
3.6. Sugestia spojrzenia na system zarządzania wiedzą w nurcie autopojetycznych interakcji społeczno-technicznych 83

Rozdział 4
Wyniki badań w obszarze opracowanego modelu zorientowanego na procesy biznesowe i interakcję zarządzania wiedzą 95
4.1. Założenia wstępne 96
4.2. Integracja organizacyjna i międzyorganizacyjna z wykorzystaniem zorientowanych na wiedzę procesów biznesowych 97
4.2.1. Modelowanie struktury cyklu biznesowego 99
4.2.2. Określenie zaangażowania wiedzy w zadania cyklu 101
4.2.3. Identyfikacja i kodyfikacja wiedzy organizacyjnej 105
4.3. Ocena autopojetycznych interakcji uczestników procesów biznesowych 107
4.3.1. Wprowadzenie do metodyki badawczej 110
4.3.2. Model formalny opracowanej metody badawczej oraz wyprowadzone wskaźniki 112
4.3.3. Wyniki badań złożoności autopojetycznych interakcji uczestnika 119

Podsumowanie 123
Załącznik 1. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami biznesowymi w organizacji 129
Załącznik 2. Wprowadzenie do teorii autopojezy w opisie działania organizacji 137
Załącznik 3. Oprogramowanie do badania poręczności systemu agentowego 157
Załącznik 4. Zwiększony schemat procesu BPMN 161
Załącznik 5. Semantyczny opis wiedzy organizacyjnej w obszarze ochrony informacji osobowych 162
Załącznik 6. Przesłanki zastosowania autopojezy w opisie działania organizacji 163
Bibliografia 167
Spis rysunków 187
Spis tabel 189

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378756705
Autor Mariusz Żytniewski
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 17,10 zł
Najwyższa cena 17,10 zł
W bazie od 24.01.2021
Data aktualizacji 14.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.

nie udało się nam uzyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Aktualizacja katalogu propozycji cenowych następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    17,10 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...