Rozdział I
Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak) 18
Rozdział III
Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 28
Rozdział IV
User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek) 38
Rozdział V
Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń) 46
Rozdział VI
Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat) 58
Rozdział VII
Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor) 70
Rozdział VIII
Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w wytwarzaniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto) 83
Bibliografia 95
Spis fotografii 107
Spis rysunków 107
Spis tabel 108
Informacja o autorach 109