Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf

21,85 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 21,85 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 21,85 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 21,85 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378751489
  • 232
  • 2013

Opis Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-148-9 Rok wydania 2013 Katowice ilość stron 232 Format pdf Spis treści WSTĘP 7
Rozdział 1
UWARUNKOWANIA EURORYNKU JAKO PONADNARODOWE OTOCZENIE FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW 9
Wprowadzenie 9
1.1. Otoczenie polityczno-prawne 11
1.2. Otoczenie ekonomiczne 15
1.3. Otoczenie społeczno-kulturowe 26
1.4. Otoczenie techniczne 41
1.5. Otoczenie naturalne 47
Podsumowanie 50
Rozdział 2
UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE informacji WTÓRNYCH 52
Wprowadzenie 52
2.1. Wpływ otoczenia na działalność przedsiębiorstw na rynku − ujęcie teoretyczne 53
2.1.1. Wymiary i komponenty otoczenia 53
2.1.2. Parametry współczesnego otoczenia 56
2.1.3. Trendy elementów otoczenia 59
2.1.4. Uwarunkowania progresywnania konsumentów i producentów 61
2.1.5. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw 63
2.2. Krajowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku na podstawie badań wtórnych 65
2.2.1. Otoczenie polityczno-prawne 65
2.2.2. Otoczenie instytucjonalne biznesu 79
2.2.3. Otoczenie ekonomiczne 85
2.2.4. Otoczenie społeczno-kulturowe 102
2.2.5. Otoczenie techniczne 119
2.2.6. Uwarunkowania naturalne 134
Rozdział 3
UWARUNKOWANIA A OPCJE STRATEGICZNE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE BADAŃ PIERWOTNYCH 141
Wprowadzenie 141
3.1. Metodologia badania bezpośredniego 142
3.2. Charakterystyka badanych podmiotów 143
3.3. Kluczowe czynniki otoczenia i procesy wpływające na sytuację polskich przedsiębiorstw w opinii zarządzających nimi menedżerów 146
3.3.1. System prawno-polityczny 147
3.3.2. Czynniki makroekonomiczne 158
3.3.3. Czynniki otoczenia społeczno-demograficznego 167
3.3.4. Otoczenie geograficzne i infrastrukturalne 171
3.3.5. Czynniki techniczne 174
3.4. Czynniki otoczenia rynkowego badanych przedsiębiorstw 176
3.5. Określenie pozycji zajmowanej na rynku przez badane przedsiębiorstwa 187
3.6. Determinizm otoczenia a nominalne pozycje strategiczne badanych przedsiębiorstw 190
3.7. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w kontekście zajmowanej pozycji rynkowej 203
LITERATURA 221
SPIS RYSUNKÓW 227
SPIS TABEL 229

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378751489
Ilość stron 232
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,85 zł
Najwyższa cena 21,85 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 23.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na obserwację wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, ale obecnie brak aktualnych informacji z historią cen produktu Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do cen pokazanych niżej dla Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenie sklepu oraz dodaj do ceny możliwy koszt przesyłki. Co kilka minut następuje aktualizacja katalogu sklepów z ofertami.

  • Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    21,85 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...