Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technice, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w prawidłowej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Za każdym razem jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe zapotrzebowania, w rzeczywistości kryją się pod tym stare zapotrzebowania ― pierwotne, podstawowe.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce oraz jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym,otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące producenta. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i skutecznej relacji sztuki i biznesu, stał się nad wyraz interesującą formą komunikacji. I na tyle powszechną, żeby warto było zagłębić się w ten świat.
I. Gałązkiewicz zajmuje się strategią marketingową i dyrekcją kreatywną. Pomaga projektować i stwarzać firmy mądrze nowoczesne, atrakcyjne, niezbędne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury oraz agencjami reklamowymi. Aktualnie pełni także rolę Dyrektora Marketingu w ANEGRE, a także Dyrektora Kreatywnego w PLATO. O relacji sztuki i biznesu, a także roli doświadczeń w komunikacj, napisał dwie nowatorskie książki. Równocześnie Art Branding jak i projektowanie doświadczeń okazały się bestsellerami.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce oraz jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym,otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące producenta. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i skutecznej relacji sztuki i biznesu, stał się nad wyraz interesującą formą komunikacji. I na tyle powszechną, żeby warto było zagłębić się w ten świat.
I. Gałązkiewicz zajmuje się strategią marketingową i dyrekcją kreatywną. Pomaga projektować i stwarzać firmy mądrze nowoczesne, atrakcyjne, niezbędne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury oraz agencjami reklamowymi. Aktualnie pełni także rolę Dyrektora Marketingu w ANEGRE, a także Dyrektora Kreatywnego w PLATO. O relacji sztuki i biznesu, a także roli doświadczeń w komunikacj, napisał dwie nowatorskie książki. Równocześnie Art Branding jak i projektowanie doświadczeń okazały się bestsellerami.
Tytuł Art branding 2 Autor Igor Gałązkiewicz Wydawnictwo One Press EAN 9788328902718 ISBN 9788328902718 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 360 Rok wydania 2023 Oprawa Twarda Wydanie 1