Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

38,48 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 38,48 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w bazie Docero aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 38,48 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 38,48 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378750185
  • 320
  • 2012

Opis Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Public Relations. Doskonalenie cyklu komunikowania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-018-5 Rok wydania 2012 Katowice ilość stron 320 Format pdf Spis treści Wstęp 7

Część I. Nowe WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO PUBLIC RELATIONS 9
Anna Adamus-Matuszyńska: ZINTEGROWANE PODEJŚCIE DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYZWANIEM DLA PUBLIC RELATIONS 11
Dorota Babś, Jacek Trębecki: NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNYCH NA PRZYKŁADZIE CALL CENTER LINI LOTNICZYCH 32
Paweł Kocoń; Radosław Molenda: PAMIĘĆ JAKO PSYCHOLOGICZNA DETERMINANTA POWSTAWANIA WIZERUNKU INSTYTUCJI 55
Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA 72
Anna Lubecka: DYPLOMACJA OBYWATELSKA – świeże NARZĘDZIE BUDOWANIA WIZERUNKU producenta: PRZYKŁAD TYSKIEGO BROWARU KSIĄŻĘCEGO (KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.) 91

Część II. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 103
Monika Bogdał: RZĄDOWE PUBLIC RELATIONS W OBLICZU JAPOŃSKIEGO KRYZYSU NUKLEARNEGO 105
Krzysztof Gołata: MOŻLIWOŚCI użycia PRODUCT PLACEMENT DO BUDOWANIA WIZERUNKU MIAST I REGIONÓW 122
Sebastian Twaróg: KSZTAŁTOWANIE RELACJI JEDNOSTEK PUBLICZNEJ SŁUŻBY KRWI W POLSCE Z POTENCJALNYMI DAWCAMI KRWI. UWAGI NA TLE DOŚWIADCZEŃ EUROPEJSKICH 136
Maria Kotas, Lidia Kwiecińska-Bożek: STRATEGIA KOMUNIKOWANIA Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA NA PRZYKŁADZIE OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO W KATOWICACH S.P.Z.O.Z 151
Hanna Saryusz-Wolska, Martyna Wronka: INFORMACJA KIEROWANA DO PACJENTA JAKO wyraźnY komponent PUBLIC RELATIONS PODMIOTÓW LECZNICZYCH 168

Część III. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKO STRATEGIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU 183
Małgorzata Dobrowolska: CSR Z DOŚWIADCZEŃ LOKALNEGO PRZEDSIĘBIORCY 185
Katarzyna Dyaczyńska, Karolina Szymaniec: POWIĄZANIA PUBLIC RELATIONS, ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ I SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W KONTEKŚCIE ANALIZY INTERESARIUSZY. DOŚWIADCZENIA PUBLICZNEGO SEKTORA OCHRONY ZDROWIA 211
Michał Kapias, Grzegorz Polok: KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO NA PODSTAWIE ANALIZY AKSJOLOGICZNEJ WYBRANYCH KODEKSÓW ETYCZNYCH 232
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: ZACHOWANIE PAMIĘCI SPOŁECZNEJ JAKO WYRAZ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI 260
Janusz Kroik, Piotr Kubiński: WIZERUNKOWY KONTEKST STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 270
Grzegorz Zasuwa: PROGRAMY SPOŁECZNE JAKO PRZEJAW STRATEGII ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FIRM Z BRANŻY FINANSOWEJ 283

TYTUŁEM PODSUMOWANIA 297
BIBLIOGRAFIA 301
INFORMACJA O AUTORACH 319

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378750185
Ilość stron 320
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,48 zł
Najwyższa cena 38,48 zł
W bazie od 23.08.2016
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala na ocenę wartości produktu na przestrzeni czasu.

nie udało się nam zebrać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych na poniższej liście dla Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Co kilka minut następuje aktualizacja katalogu propozycji cenowych.

  • Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Public relations. doskonalenie procesu komunikowania Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    38,48 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...