Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection

39,90 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 39,90 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w bazie danych Docero aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 39,90 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 39,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378755838

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection

Tytuł Consumer Rights Protection Podtytuł Threats and opportunities for enhancing consumer awareness Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-583-8 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 356 Format pdf Spis treści Foreword 9
Acknowledgment 11

Part I
Consumers rights awareness and protection

Chapter I
Consumer awareness toward green marketing (Ramandeep Saini, Indu Bala) 15
Chapter II
Conscious European young consumers and the protection of their rights (Judit Papp, Melinda Bercsényi, Dorottya Friedel, Ákos Kiss, Adina Kovács) 23
Chapter III
Consumers’ rights awareness and e-commerce – evidence from European and American markets (Katarzyna Pierzchała, Sławomir Smyczek) 42
Chapter IV
Study of difference in consumer awareness toward online healthcare services on the basis of demographic factors (Ramandeep Saini, Manisha Aujla) 66
Chapter V
Current trends in consumer protection regulations in the financial services market in Poland (Edyta Rutkowska-Tomaszewska) 72

Part II
Consumer on market – behavior, resistance and boycotts

Chapter VI
Consumer behavior in banking sector in time of economic crisis – evidence from Lebanon (Samir Semaan) 89
Chapter VII
Inappropriate consumer behavior at creditworthiness assessment (Katarzyna Nowak) 110
Chapter VIII
Consumers’ misbehavior on a retail market – responses typology and preventing methods (Tomasz Unuczek) 119
Chapter IX
Motives of consumers’ misbehavior on the market – model approach (Sławomir Smyczek, Dominik Krężołek) 136
Chapter X
Education and financial awareness as factors influencing responsible purchasing and use of consumer credit services aby consumers (Magdalena Paleczna) 150
Chapter XI
Consumer boycotts in sport – the case of "modern football" (Adrian Pietrzyk) 161

Part III
Companies practices for consumer protection and awareness

Chapter XII
New direction of Corporate Social Responsibility in the banking market – meaning for the consumer (Agnieszka Butor-Keler) 175
Chapter XIII
Corporate Social Responsibility – best practices on European market (Michał Michalski) 185
Chapter XIV
Integrateg marketing communication relevance for heavy consumers (Francisco Suay-Pérez) 201
Chapter XV
Insurance as a compensate method for the financial consequences of accidents with an indication of tourist services consumers in Poland (Jakub Kubiczek) 212
Chapter XVI
Determinants of financial inclusion of enterprises in Sub-Saharan African states (Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk) 224

Part IV
Market environment relevance to consumer awareness

Chapter XVII
Sustainable consumption in the light of alternative approaches to economics – the role of identity (Anna Horodecka) 239
Chapter XVIII
Prosumption as a process of optimizing consumption and nurt implicating shared economy (Marek Andrzej Żur) 262
Chapter XIX
Privacy policy complexity in the EU. A study of the largest e-commerce and multichannel retailers (Andrzej Szymkowiak, Kishokanth Jeganathan) 275
Chapter XX
Economy of consumer and sustainable development (Alina Czapla) 287
Chapter XXI
Selected aspects of telemedicine market in Poland – opportunities and barriers for the consumer (Piotr Adamik) 295

References 305
List of figures 347
List of tables 349
List of authors 351

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378755838
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,90 zł
Najwyższa cena 39,90 zł
W bazie od 03.10.2020
Data aktualizacji 25.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, na chwilę obecną nie ma dostępnych danych z historią cen produktu.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które są przedstawione poniżej, nie obejmują potencjalnych kosztów przesyłki. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o renomie firmy i nie zapomnij o możliwości pojawienia się dodatkowych kosztów. Katalog sklepów jest stale odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Consumer rights protection Sklep on-line
    ★★★★★
    39,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...