Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

21,38 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 21,38 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 21,38 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 21,38 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788372466693
  • 250
  • 2011

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

Tytuł Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-669-3 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 250 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 9

CZĘŚĆ I. BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ. KONCEPCJE, NARZĘDZIA I STRATEGIE DZIAŁANIA 11
Lucyna Michałek: BENCHMARKING W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 13
Milena Rogowska: progresywnOŚĆ SZANSĄ UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ poprzez PRZEDSIĘBIORSTWO 19
Wojciech Machel: KONCEPCJA CRM A RYWALIZACJA WŚRÓD DILERÓW AUT OSOBOWYCH 24
Dorota Burchart-Korol: LEAN MANUFACTURING METODĄ UZYSKIWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH 34
Piotr Bórawski: CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI małyCH I przeciętnych PRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO 39
Klaudia Gilner: MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE TWORZENIA I UTRZYMYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE APTEKI 47
Zdzisław Sroczyński: NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I KONTROLĘ W PRZEDSIĘBIORSTWACH 53
Marek Matejun: OCENA WYBRANYCH KRYTERIÓW znamionujĄCYCH JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY W RAMACH OUTSOURCINGU RACHUNKOWOŚCI I DORADZTWA PODATKOWEGO 60
Katarzyna Kolud: PATOLOGICZNE EFEKTY OUTSOURCINGU 68
Dariusz Wylon: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIA KREOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 75
Aleksandra Lubańska: STRATEGIE WYBORU DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW W SIECIACH HIPERMARKETÓW 83
Artur Borcuch: PREZENTACJA INTERNETOWYCH SYSTEMÓW PŁATNOŚCI Z PERSPEKTYWY MOŻLIWOŚCI ICH wykorzystania przez PRZEDSIĘBIORSTWA DĄŻĄCE DO UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W POLSCE 91
Mikołaj Pindelski: METODOLOGIA ANALIZY CONJOINT W KONTEKŚCIE PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA 100
Emilia Stola, Krzysztof Zmarzłowski: WPŁYW ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA NA WYNIKI DZIAŁALNOŚCI MIKRO-, nieznacznyCH I średnich PRZEDSIĘBIORSTW 108
Teresa Piecuch: WYBRANE METODY PODNOSZENIA KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 116
Jolanta Walas-Trębacz, Małgorzata Tyrańska: ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 123
Izabella Pidek Sousa: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU, a także PROEKOLOGICZNE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO DETERMINANTY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ 132

CZĘŚĆ II. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SFERY BUDŻETOWEJ 139
Konrad Raczkowski: E-ZARZĄDZANIE ADMINISTRACJĄ CELNĄ 141
Piotr Janulek, Michał Żebrowski: WYBRANE PROBLEMY MARKETINGU WEBOWYCH SERWISÓW WSPARCIA INNOWACJI 152
Waldemar Ryszkowski: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE wykorzystywanE W PROCESACH BIZNESOWYCH PPUP POCZTA POLSKA 161
Marzena Furtak: WPŁYW SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NA ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ 168

CZĘŚĆ III. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO MENEDŻERA 177
Kalina Grzesiuk: ADAPTACYJNOŚĆ JAKO WYZWANIE WSPÓŁCZESNEGO PRZYWÓDCY 179
Marek Dudek: CZYNNIKI ADAPTACYJNOŚCI STRUKTUR WYTWARZANIA 187
Andrzej Kozina: NEGOCJACJE JAKO proces 195
Joanna Żukowska: ZARZĄDZANIE „TWORZENIEM" I „użytkowanIEM" WIEDZY 203
Marcin Komańda: MODEL HIERARCHICZNY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 210
Anna Żelazna-Blicharz: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC ŚRODOWISKA NATURALNEGO W TEORII I PRAKTYCE 215
Izabela A. Kula: SPOSOBY BUDOWANIA WIZERUNKU firmy W SERWISIE WWW 226
Marcin Ratajczak: ZNACZENIE FAKTORINGU JAKO INSTRUMENTU FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI SEKTORA MSP W POLSCE. 232
Magdalena Mądra: KSZTAŁTOWANIE SIĘ RENTOWNOŚCI I OBROTOWOŚCI W ZALEŻNOŚCI OD ZADŁUŻENIA W MSP ROLNICZYCH 240

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788372466693
Ilość stron 250
Rok wydania 2011
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,38 zł
Najwyższa cena 21,38 zł
W bazie od 28.03.2017
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

Przepraszamy, ale obecnie nie ma aktualnych informacji z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które zostały pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do ceny możliwy koszt przesyłki. Katalog propozycji jest aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Sklep on-line
    ★★★★★
    21,38 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...