Zatroszcz się o swych konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń wykorzystywanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką tworzyw szkoleniowych i prelegentką.
Każda marka chciałaby być znana z wspaniałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, iż uzyskuje w najkorzystniejszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Producenta, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują kupujących, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani poprzez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów namawia ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Ale Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, bez dwóch zdań nie słynie z korzystnej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Momentalnie okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest nieskomplikowana, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w specyficznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi wyjątkowo pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta producent działa. Użycie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich kupujących. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń wykorzystywanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką tworzyw szkoleniowych i prelegentką.
Każda marka chciałaby być znana z wspaniałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, iż uzyskuje w najkorzystniejszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Producenta, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują kupujących, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani poprzez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów namawia ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Ale Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, bez dwóch zdań nie słynie z korzystnej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Momentalnie okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest nieskomplikowana, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w specyficznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi wyjątkowo pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta producent działa. Użycie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich kupujących. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka