Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw

33,25 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 33,25 zł

Przeszukaliśmy całą bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 33,25 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 33,25 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378753438
  • 326
  • 2016

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw

Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-343-8 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 liczba stron 326 Format pdf Spis treści Wprowadzenie (Danuta Kisperska-Moroń) 9
Rozdział 1. Koncepcja wirtualnego łańcucha dostaw (Artur Świerczek) 17
1.1. Sieciowy charakter powiązań we współczesnych łańcuchach dostaw 17
1.2. Rola podejścia sieciowego w wytwarzaniu wirtualnych łańcuchów dostaw 22
1.3. Wirtualny charakter relacji międzyorganizacyjnych w łańcuchach dostaw 26
1.4. Rola danych w funkcjonowaniu wirtualnych łańcuchów dostaw 30
1.5. Idea masowej indywidualizacji jako siła napędowa wirtualnych łańcuchów dostaw 38
1.6. Relacje koopetycji w wirtualnych łańcuchach dostaw 50
Rozdział 2. Społeczna odpowiedzialność firm w łańcuchach dostaw 59
2.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności biznesu (Danuta Kisperska-Moroń) 59
2.1.1. Geneza koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 59
2.1.2. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 61
2.1.3. Społecznie odpowiedzialny łańcuch dostaw 65
2.1.4. Standardy społecznej odpowiedzialności biznesu w logistyce 68
2.2. Główne obszary społecznej odpowiedzialności firm w łańcuchach dostaw 73
2.2.1. Zarządzanie organizacyjne (organizational governance) (Danuta Kisperska-Moroń) 73
2.2.1.1. Organizacje gospodarcze i zarządzanie organizacyjne 73
2.2.1.2. Zarządzanie organizacyjne a kwestia społecznej odpowiedzialności 75
2.2.1.3. Przestrzeganie zasad społecznej odpowiedzialności organizacji gospodarczych 77
2.2.1.4. Sprawność systemów zarządzania organizacyjnego w zakresie społecznej odpowiedzialności 87
2.2.2. Prawa człowieka oraz prawa pracownicze (Edyta Klosa) 91
2.2.2.1. Podstawy kształtowania koncepcji poszanowania praw człowieka i praw pracowniczych 91
2.2.2.2. Przestrzeganie przepisów prawa pracy 94
2.2.2.3. Praktyki w zakresie wynagrodzeń 102
2.2.2.4. Podejście do zdrowia oraz bezpieczeństwa pracowników 108
2.2.2.5. Zapewnianie pracownikom organizacji funkcjonujących w łańcuchach dostaw trafnych warunków socjalnych 112
2.2.2.5.1. Ogólne kwestie związane z zapewnieniem pracownikom adekwatnych warunków socjalnych w miejscu pracy 116
2.2.2.5.2. Przestrzeganie ogólnie obowiązujących przepisów i zaangażowanie w opracowywanie i użytkowanie dodatkowych wewnętrznych standardów dotyczących warunków socjalnych 120
2.2.2.6. Zapewnianie warunków do dialogu społecznego z pracownikami organizacji funkcjonujących w łańcuchach dostaw 125
2.2.2.7. Dbałość o rozwój kwalifikacji pracowników 131
2.2.2.8. Podejście do problemu redukcji pracowników 137
2.2.2.9. Dbałość o zabezpieczenie interesów grup wymagających szczególnej troski 143
2.2.2.10. Zaangażowanie podmiotów funkcjonujących w łańcuchach dostaw w akcje społeczne 152
2.2.2.11. Namawianie dostawców w łańcuchach dostaw do przestrzegania praw człowieka i praw pracowniczych i uczestnictwa w akcjach społecznych 158
2.2.2.12. Wnioski dla przedsiębiorstw funkcjonujących w wirtualnych łańcuchach dostaw w zakresie poszanowania praw człowieka i praw pracowniczych 163
2.2.3. Problemy środowiska w łańcuchach dostaw (Ryszard Piniecki) 166
2.2.3.1. Uniemożliwianie zanieczyszczeniom w łańcuchach dostaw 167
2.2.3.2. Jednostajne zastosowanie zasobów w wirtualnych łańcuchach dostaw 175
2.2.3.2.1. Strategie ogólnobiznesowe a środowisko 182
2.2.3.2.2. Struktura organizacyjna zarządzania a oczekiwania wynikające z polityki środowiskowej 187
2.2.3.3. Łagodzenie skutków oraz adaptacja do zmian klimatu 195
2.2.3.3.1. Zmiany klimatyczne 195
2.2.3.3.1.1. Efekt cieplarniany 195
2.2.3.3.1.2. Degradacja ozonosfery 198
2.2.3.3.2. Adaptacja do zmian klimatu 200
2.2.3.4. Ochrona środowiska, różnorodność biologiczna i przywracanie siedlisk przyrodniczych 205
2.2.4. Praktyki biznesowe i aspekty współpracy z klientami w łańcuchach dostaw (Marek Kasperek) 215
2.2.4.1. Uczciwe praktyki biznesowe w łańcuchach dostaw 215
2.2.4.2. Problemy konsumenckie w łańcuchu dostaw 232
2.2.4.3. Tendencje praktyk biznesowych i współpracy z klientami w badanych firmach 249
2.2.5. Zaangażowanie firm łańcucha dostaw w sprawy lokalnej społeczności (Danuta Kisperska-Moroń) 251
2.2.5.1. Wspólnota firm ze społecznością lokalną 251
2.2.5.2. Aktualne tendencje wspierania lokalnej społeczności przez polskie marki 253
2.2.5.3. Podstawowe obszary wsparcia lokalnej społeczności wśród badanych firm 257
2.2.5.4. Działania w zakresie rozwoju lokalnych społeczności 261
Rozdział 3. Ryzyko i niepewność w łańcuchach dostaw (Edyta Klosa) 266
3.1. Determinanty podatności łańcuchów dostaw na zakłócenia 266
3.2. Definiowanie niepewności i ryzyka w kontekście łańcucha dostaw 270
3.3. Źródła, przyczyny, warianty i skutki ryzyka w klasycznych i wirtualnych łańcuchach dostaw 278
3.4. Wytyczne dla potrzeb zarządzania ryzykiem w wirtualnym łańcuchu dostaw 284
Podsumowanie (Danuta Kisperska-Moroń) 295
Literatura 299
Spis rysunków 311
Spis tabel 319
dane o autorach 323

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378753438
Ilość stron 326
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 33,25 zł
Najwyższa cena 33,25 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale obecnie brak dostępnych danych na temat historii cen produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych niezwykle istotna! Dodaj recenzję tego produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów wysyłki Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista sklepów jest regularnie odświeżana, co kilka minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Sklep on-line
    ★★★★★
    33,25 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...